5 תשובות
שואל השאלה:
השיעור בשתיים
אנונימית
את יכולה להודיע לה עכשיו ברור למה לא
תודיעי לה עכשיו תשלחי לה הודעה ותחזרי לישון
-D-
כן
לא כתבת מתי השיעור אבל פשוט תכתבי לה שאת לא מרגישה טוב ושאת רוצה לדחות את השיעור ליום אחר