5 תשובות
שואל השאלה:
השיעור בשתיים
השיעור בשתיים
אנונימית
את יכולה להודיע לה עכשיו ברור למה לא
תודיעי לה עכשיו תשלחי לה הודעה ותחזרי לישון
כן
לא כתבת מתי השיעור אבל פשוט תכתבי לה שאת לא מרגישה טוב ושאת רוצה לדחות את השיעור ליום אחר
באותו הנושא: