2 תשובות
תזרמי עם זה,יהיה מה שיהיה. כל עוד זה עושה לך טוב אל תפסיקי
אל תוותרי עליו.
מי שאני אהבתי לא אהב אותי וזה הרג אותי.
עכשיו יש מישהו שאוהב אותך
אמנם את כבר לא אוהבת אותו אבל אם הרגשות האלה חזרו אליך פשוט תהיי איתו
מי שאני אהבתי לא אהב אותי וזה הרג אותי.
עכשיו יש מישהו שאוהב אותך
אמנם את כבר לא אוהבת אותו אבל אם הרגשות האלה חזרו אליך פשוט תהיי איתו
באותו הנושא: