8 תשובות
לפעמים לוקח קצת זמן עד שההודעות נטענות, תנסי לחכות כמה דקות בצ'אט מבלי לצאת והן אמורות להיטען.
שואל השאלה:
ריעננתי מלא פעמים,חיכיתי וגם ניכנסתי מהמחשב וכלום לא עובד..
אנונימית
אז זה רק מהחשבון שלך?
שואל השאלה:
כנראה אבל זה לא שאני אכנס עכשיו מפאלפון אחר יש אצלי דבירם אסורים בסטיפס ._.
אנונימית
חחח,אנחנו באותו מצב של חשאיות,אז אני בטוח שהצ'אט שלך איתי יעבוד חלק,כי איתי זה אף פעם לא נתקע
נסי במחשב או במכשיר אחר,בטלפון לפעמים זה ככה
לחכות, זה קורה לכולם
כנראה זה באג באתר, תרענני?