6 תשובות
קודם כל תספרי למישהו ותפני לרוופא משפחה שלך הוא כבר יפנה אותך למי שצריך בהצלחה ותרגיישי טוב!ותספרי טל תזניחי!
את חייבת ללכת לרופא!!! אסור להזניח כאבים!! לכי מהר תגידי לאמא שלך שכואב לך כבר כמה זמן ואת לא יכולה עם הכאבים!! לכי !!
זה כמו דקירות קטנות כאלה נכון? יש לי את זה גם ולא ממש אכפת לי כולה לב אבל כן לכי לבדוק
תלכי לבדוק אתזה אל תזניחי!אם תריכה משה ואני פה
עדיין לכיי אסור להזניח!!
שואל השאלה:
זה לא שאני לא יכולה עם הכאבים אפשר לסבול אותם אני פשוט מפחדת כי זה משהו שחוזר על עצמו מאז שאנע קטנה
זה לא שאני לא יכולה עם הכאבים אפשר לסבול אותם אני פשוט מפחדת כי זה משהו שחוזר על עצמו מאז שאנע קטנה
אנונימית
באותו הנושא: