6 תשובות
לא זה חסר פואנטה
לא, פשוט תסנני
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
לא, לא ממליץ לך לרדת לרמה שלו...
כי זה סתם יגרום לו לנסות להמשיך לעצבן אותך אם הוא יראה שאת מתעצבנת ונותנת לו יחס.
תסנני וזה יחרפן אותו, תאמיני לי.
תסנני וזה יחרפן אותו, תאמיני לי.
שואל השאלה:
זה לא בקטע של לרדת לרמה שלו.. זה בקטע מצחיק כי לא רבנו פשוט זה סתם התגרות אחד בשני הכי בצחוק
זה לא בקטע של לרדת לרמה שלו.. זה בקטע מצחיק כי לא רבנו פשוט זה סתם התגרות אחד בשני הכי בצחוק
אנונימית
באותו הנושא: