7 תשובות
שהיא לא שומרת על עצמה מספיק...
מה הבעיה ?
אנונימית
לא איזה משהו מיוחד, רק מקווה שהיא שומרת עליה ומשתמשת בזה נכון.
שום דבר
רק שתהיה זהירה
רק שתהיה זהירה
כלום, זכותה.
מחוברת למציאות וילדה חברותית
לדעתי זה סבבה כי אם היא דיברה איתו למה לא להביא תאינסטגרם כבר
באותו הנושא: