5 תשובות
בסופרלנד חם ברמות ויש כנראה תורים מכאן ועד אילת.
מפוצץ שם ממש אז הם פשוט יעמדו בחום ובקושי יספיקו לעשות מתקנים, אז מזל שאת במזגן
סופרלנד מורכב ברובו מערסים מזיעים, ילדים דביקים וקיא בפחים
תכלס התורים.. נראה לי בגהינום פשוט עומדים בתור ונשרפים חח אם יש סיבה מסויימת שבגללה לא הלכת אשמח שתגידי לי אותה בפרטי, אם בא לך כמובן.
חם רצח
יש שם מלא ילדים וממש צפוף שם
מלא רעש
תורים ארוכים
אנשים עוקפים
אנשים מתלוננים
תאמיני לי, הכי טוב זה להיות לבד בבית להזמין חברות לראות סרט/לדבר
או להיות בלי חברות לראות סרט לשמוע שירים להתאמל מה שבאלך
העיקר שיש לך מזגן :)
יש שם מלא ילדים וממש צפוף שם
מלא רעש
תורים ארוכים
אנשים עוקפים
אנשים מתלוננים
תאמיני לי, הכי טוב זה להיות לבד בבית להזמין חברות לראות סרט/לדבר
או להיות בלי חברות לראות סרט לשמוע שירים להתאמל מה שבאלך
העיקר שיש לך מזגן :)
באותו הנושא: