5 תשובות
כי הורים עם קשר דם יביאו ילד עם פגם גנטי אז יורדים על אנשים כאילו שיוצאים טיפשים
שאמא ואבא בני דודים אז הילדים שלהם יוצאים מפגרים
זה בא לרדת על אנשים כאילו הם מפגרים כי כשבני משפחה עושים ילד הילד שלהם לרוב יוצא בעל לקות שכלית אם מום
אם יש מישהו טיפש אומרים עליו שההורים שלו דודים כי זה די ידוע שאם יש נישואים בתוך המשפחה אז יוצאים להם ילדים די פגומים.. נגיד סבא וסבתא שלי בני דודים ורוב הילדים שלהם יצאו עם בעיות רפואיות..
אנונימית
הורים עם קשר דם= פגם
באותו הנושא: