10 תשובות
אני נואש לחברים
לי כבר יש
לא היחידה
למה לתת לי מינוסים אז מצאתי אהבה למה מגיע לי מינוסים על זה
גם אני...
אנונימית
כי מה באת לשאלה להשתחצן ככה זה נראה
וואלה אני
חח אז לכי תחפשי
האמת אני פרשתי...
גם אני בשוק חח