4 תשובות
אם מישהי יפה תתחיל איתי באינסטגרם וזה לא יקרה בחיים אני יהיה שמח
מה שאת מרגישה .
אני לא משתמש אבל אם הייתי משתמש בהתחלה הייתי חושד שעובדים עליי חח, אבל יצא שילדה התחילה איתי בפייסבוק, בסוף היינו ביחד קצת אז אם נשבר קצת הקרח של השיחה הראשונה אני מניח שהייתי זורם איתה
אנונימי