6 תשובות
קצרים*

וכן, זה רגיל כזה
את יודעת טוב מאוד שזה יפה!
עין ממוצעת סהכ..
ואי אני לא יכולה עם המסקרה המזעזעת בתמונה
אנונימית
לא אוהבת את הצבע, חוץ מזה העין בסדר, הצורה יפה.
כן אני ממש אוהבת
לא אהבתי.
אנונימית
באותו הנושא: