8 תשובות
אם הם לא יודעים על זה אל תעשי עם זה כלום
בד"כ נהוג שהזכר מקבל גור אחד והשאר מקבלת הנקבה, לא משנה כמה גורים יוצאים.
אני אפילו לא אשאל לגבי הפרטים האחרים.
אני אפילו לא אשאל לגבי הפרטים האחרים.
לפי מה שאת מחליטה...
שואל השאלה:
הם יודעים, וזה לא פייר שהם יקבלו גור כי הכלב שלהם אנס את הכלבה שלי והם כבר אמרו לנו שהם מחכים לגור. וההורים שלי לא רוצים לריב איתם כי הם חברים אבל זה לא פייר
הם יודעים, וזה לא פייר שהם יקבלו גור כי הכלב שלהם אנס את הכלבה שלי והם כבר אמרו לנו שהם מחכים לגור. וההורים שלי לא רוצים לריב איתם כי הם חברים אבל זה לא פייר
אנונימית
זה מה שתמיד עושים, זה עניין של פייר לא פייר..
כשההורים שלי החליטו בלי רשותי להרבות את הכלב שלי עם כלבה מאותו הגזע (בולדוג צרפתי) ובאופן חוקי קבלנו גור אחד והם קיבלו אתת השאר.
הכלבה נושאת את הגורים, הם גדלים בבטן שלה ויוצאים ממנה.
מעבר לזה הכלבה לא ביקשה להאנס..
כשההורים שלי החליטו בלי רשותי להרבות את הכלב שלי עם כלבה מאותו הגזע (בולדוג צרפתי) ובאופן חוקי קבלנו גור אחד והם קיבלו אתת השאר.
הכלבה נושאת את הגורים, הם גדלים בבטן שלה ויוצאים ממנה.
מעבר לזה הכלבה לא ביקשה להאנס..
הממ מצטערת להגיד לך אבל זה לא נקרא אונס אצל כלבים...
וזה שאת לא עיקרת את הכלבה שלך אומר שאת אשמה בזה לא פחות מהשכנים שלא סירסו את הכלב שלהם אז אם כבר את רוצה להאשים מישהו אל תאשימי את הכלב תאשימי את עצמך
וזה שאת לא עיקרת את הכלבה שלך אומר שאת אשמה בזה לא פחות מהשכנים שלא סירסו את הכלב שלהם אז אם כבר את רוצה להאשים מישהו אל תאשימי את הכלב תאשימי את עצמך
אנונימית
נהוג לתת אחד אם הם מעוניינים אבל אפשר לתת כמה שרוצים רק אם אתם מאשרים
אנונימי
שואל השאלה:
לזאת שרשמה שאנחנו אשמים שלא עיקרנו את הכלבה, הוטרינר אמר לנו לעקר אותה רק עוד חודש מסיבות בריאותיות אז זה לא שלא רצינו לעקר אותה
לזאת שרשמה שאנחנו אשמים שלא עיקרנו את הכלבה, הוטרינר אמר לנו לעקר אותה רק עוד חודש מסיבות בריאותיות אז זה לא שלא רצינו לעקר אותה
אנונימית
באותו הנושא: