9 תשובות
אולי הם הפכו לכלים האלה הכוסות, הקומקומים וכל אלה שהופיעו בסרט כמו שהמשרתים הפכו..
שואל השאלה:
לא הראו אותם גם בהתחלה ובסוף...
לא הראו אותם גם בהתחלה ובסוף...
אנונימית
שאלה טובה
היה קטע שאמרו שהנסיך היה בן אדם רשע ומגעיל שחי לבד ואז הגיע אישה מבוגרת בשעת סערה בשביל למצוא מחסה, וזאת הייתה המכשפה שהפכה אותו לחיה בתור עונש
שואל השאלה:
הלוואי יעשו סרט המשך. יש גם סרט שני ושלישי אבל זה מסופר שהנסיך היה חיה ובל חיה איתו בטירה.
צריך לעשות סרט שבו מראים נגיד את הילד\ה של בל והחיה.
הלוואי יעשו סרט המשך. יש גם סרט שני ושלישי אבל זה מסופר שהנסיך היה חיה ובל חיה איתו בטירה.
צריך לעשות סרט שבו מראים נגיד את הילד\ה של בל והחיה.
אנונימית
שואל השאלה:
אולי הוא צעיר מידי כדי להפוך למלך וההכתרה שלו תהיה ממש בקרוב?
אולי הוא צעיר מידי כדי להפוך למלך וההכתרה שלו תהיה ממש בקרוב?
אנונימית
זה כבר נחשב סרט ישן, לא נראה לי שיהיה סרט המשך
שואל השאלה:
ליפייפיה והיחפן עשו סרט שני אחרי יותר מ-40 שנה.
ליפייפיה והיחפן עשו סרט שני אחרי יותר מ-40 שנה.
אנונימית
אז יש סיכוי טוב שכן יעשו
באותו הנושא: