15 תשובות
הלם
וואו.
האמת שלא
וואי איזה זקנה אני
אני אהיה בת 22 חחח
כן
וואי נשמע לי ממש ממש ממש מוזר
כן
אנחנו גם קרובים יותר ל2030 מל2000
FML
שוק
ממש מוזר
וואי איך שהזמן טס
אמאלהה איזה פחד(: רציני זה מלחית קצת..):
אנונימי
אנחנו גם יותר קרובים ל3000 מאשר ל0
אנחנו קרובים יותר לממותות מאשר לזמן בניית הפירמידות...הנכד של נשיא ארצות הברית ה4 (אם אני לא טועה) עדיין חי..יש המון דברים בלתי נתפסים
רק אותי זה מפחיד לחשוב על העתיד ועל מה יהיה בעוד 20-30 שנה?
אנונימי
בסוף שנת 2025 אהיה בת 27 וואו.