6 תשובות
לשחות, לנסות עמידות ידיים וכאלה.. חח
חח סתם לשחות לבד! גם כיף...:p
אני כבר הייתי היום בבריכה בבית לבד..
סתם כזה אני אוהבת לשכב על מזרונים ולחשוב...
את יכולה לשחק עם המים חח
שואל השאלה:
תודה על העצות אבל זה לא הכיוון וכן אני נואשת!
תצטלמי תשימי תפלאלפון על טיימר ואז תשפרצי וזה יוצא תמונות מהממות!
שואל השאלה:
עוד רעיונות: (
באותו הנושא: