6 תשובות
לשחות, לנסות עמידות ידיים וכאלה.. חח
חח סתם לשחות לבד! גם כיף...:p
אני כבר הייתי היום בבריכה בבית לבד..
סתם כזה אני אוהבת לשכב על מזרונים ולחשוב...
את יכולה לשחק עם המים חח
סתם כזה אני אוהבת לשכב על מזרונים ולחשוב...
את יכולה לשחק עם המים חח
שואל השאלה:
תודה על העצות אבל זה לא הכיוון וכן אני נואשת!
תודה על העצות אבל זה לא הכיוון וכן אני נואשת!
תצטלמי תשימי תפלאלפון על טיימר ואז תשפרצי וזה יוצא תמונות מהממות!
שואל השאלה:
עוד רעיונות: (
עוד רעיונות: (
באותו הנושא: