4 תשובות
לא. השכר הכי נמוך לגוב זה 811. אל תדאגי
לא נראלי
חכי שתדעי מה התפקיד ואז כנראה זה ישתנה
חכי שתדעי מה התפקיד ואז כנראה זה ישתנה
לא, הכי נמוך 811, אני אישית רב"ט וקיבלתי 820, הסיבה לשכר שלך זה כי היית פחות מחודש בצבא.
זה לא הקבוע.
בגלל שרק התגייסת השכר הוא בהתאם לימים שהיית בצבא.
אני למשל התגייסתי בתחילת החודש אז לאחר חודש קיבלתי שכר מלא של 811 שקל
אבל חברה שלי התגייסת באמצע וקיבלה פחות.
בגל מקרה השכר תלוי בתפקיד שלך וברמת פעילות
בגלל שרק התגייסת השכר הוא בהתאם לימים שהיית בצבא.
אני למשל התגייסתי בתחילת החודש אז לאחר חודש קיבלתי שכר מלא של 811 שקל
אבל חברה שלי התגייסת באמצע וקיבלה פחות.
בגל מקרה השכר תלוי בתפקיד שלך וברמת פעילות
אנונימית
באותו הנושא: