4 תשובות
אין מה לעשות..ככה זה שגרה ותאמיני לי שכולם מדוכאים
כולם ככה
תחשבי על זה שיש את יום שבת יום אחד בשבוע בלי ביצפר.
וככה זה החיים
תחשבי על זה שיש את יום שבת יום אחד בשבוע בלי ביצפר.
וככה זה החיים
את לא היחידה..
תחשבי שבית ספר קיים בשביל שתתקבלי לעבודה טובה בעתיך
תחשבי שבית ספר קיים בשביל שתתקבלי לעבודה טובה בעתיך
שתגיע השגרה ההרגשה הזו תחלוף, תתנחמי שיהיו עוד חופשים בקרוב- חנוכה וכו'. ותתחילי לתכנן מה את הולכת לעשות כדי שיהיה לך למה לצפות(: