17 תשובות
סטייק
קוסקוס!
אנונימית
מוערב ירושלמי !!!!
על מה המינוס ?!
צ'יפס
ברור שסטייק
סלט
גם טעים גם לא משמין ;)
נראה לי שניצל ופתיתים
זה מאכל בסיסי אני יכולה לאכול אותו כל הזמן וזה טעים כלכך וזה לא יימאס
סטייקים עשויים טוב, עד שיצא מהאף חחח
סושי
פיצה , כולכך
צ'יפס צ'יפס צ'יפס צ'יפס
טבעות בצל והמבורגר
אנונימית
מג'דרה
פילמני ולביבות. אה סלט כמובן
סושי!!! ככ!
וגם מבחינת בריאות! גם ירקות,בשר,אצות,אורז! זה מושלם!
סושי או פיצה
המבורגר וטבעות בצל