17 תשובות
סטייק
קוסקוס!
אנונימית
מוערב ירושלמי !!!!
על מה המינוס ?!
צ'יפס
צ'יפס
ברור שסטייק
סלט
גם טעים גם לא משמין ;)
גם טעים גם לא משמין ;)
נראה לי שניצל ופתיתים
זה מאכל בסיסי אני יכולה לאכול אותו כל הזמן וזה טעים כלכך וזה לא יימאס
זה מאכל בסיסי אני יכולה לאכול אותו כל הזמן וזה טעים כלכך וזה לא יימאס
סטייקים עשויים טוב, עד שיצא מהאף חחח
סושי
פיצה , כולכך
צ'יפס צ'יפס צ'יפס צ'יפס
טבעות בצל והמבורגר
אנונימית
מג'דרה
פילמני ולביבות. אה סלט כמובן
סושי!!! ככ!
וגם מבחינת בריאות! גם ירקות,בשר,אצות,אורז! זה מושלם!
וגם מבחינת בריאות! גם ירקות,בשר,אצות,אורז! זה מושלם!
סושי או פיצה
המבורגר וטבעות בצל
באותו הנושא: