7 תשובות
<span style="direction= rtl;">...</span>
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
אפשר גם <html dir="rtl"> יותר נוח ולא תצטרכי להכפיל את התג כדי לרשום טקסטים נוספים על לא דבר :)
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יודעים במקרה איל עושים כתב גדול?
אתם יודעים במקרה איל עושים כתב גדול?
אנונימית
תג h1 אבל עם קצת css אפשר יותר.
שואל השאלה:
תודה בשניתת חח
תודה בשניתת חח
אנונימית
באותו הנושא: