8 תשובות
אני אני בלודינית
כי אולי אין פה הרבה אירופאים ?
אנונימית
כי הגנטיקה פה התחילה מאנשים לא בלונדיניים פשוט וקל
יש פה די הרבה בלונדינים האמת
כי המזרחים שולטים !!
סתם הבלונדיני פה לא נפוץ כמו בשוודיה למשל
סתם הבלונדיני פה לא נפוץ כמו בשוודיה למשל
אני בלונדינית:)
ויש דווקא די הרבה בלונדינים
ויש דווקא די הרבה בלונדינים
שואל השאלה:
אני מדבר בלודינים לא בלודיניות..
אני מדבר בלודינים לא בלודיניות..
אנונימי
כי בלונדינים זה אנשים בהירים בדרכ (אירופאים) ורוב האנשים פה מזרחים