8 תשובות
אני אני בלודינית
כי אולי אין פה הרבה אירופאים ?
אנונימית
כי הגנטיקה פה התחילה מאנשים לא בלונדיניים פשוט וקל
יש פה די הרבה בלונדינים האמת
כי המזרחים שולטים !!
סתם הבלונדיני פה לא נפוץ כמו בשוודיה למשל
אני בלונדינית:)
ויש דווקא די הרבה בלונדינים
שואל השאלה:
אני מדבר בלודינים לא בלודיניות..
אנונימי
כי בלונדינים זה אנשים בהירים בדרכ (אירופאים) ורוב האנשים פה מזרחים