4 תשובות
הכל שם מבויים
אחד 'החנונים' שם עשה פעם סטאנד אפ
אחד 'החנונים' שם עשה פעם סטאנד אפ
אני באמת לא יודעת נראה לי הן משחקות אותה אין מצב הן כאלה סתומות
לדעתי הן סתומות אבל חלקית כזה.... ולא כאלה יפות :)
הם די סתומות אבל הן גם משחקות אותה כאלה.
אבל האחיות מלול באמת היו סתומות
אבל האחיות מלול באמת היו סתומות