9 תשובות
שאתה מנסה להיות אדג'י דכאוני, הוייב שקיבלתי מצך
לא ראיתי אותך בכלל.
שזה לא אתה. בתמונה
אנונימי
מי אתה
שיש לך טעם מגניב במוסיקה
שאתה נחמד
מדהים,אוהבת תתשובות שלך
בקושי ראיתי אותך...
ממה שראיתי אותך הן סבבה כאלה
ממה שראיתי אותך הן סבבה כאלה
באותו הנושא: