8 תשובות
שואל השאלה:
אויי איזה באסה.....:(
אויי איזה באסה.....:(
אנונימית
שואל השאלה:
אהה מבאס.... אני בת 13 חח אז לא יתנו לי:(
אהה מבאס.... אני בת 13 חח אז לא יתנו לי:(
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל היא גם אמרה שזה עושה צלקות... ואם זה עושה צלקות אז אני לא יודעת אם שווה לי כל כך.
כן אבל היא גם אמרה שזה עושה צלקות... ואם זה עושה צלקות אז אני לא יודעת אם שווה לי כל כך.
אנונימית
אני דווקא אוהבת נקודות חן הלוואי והיה לי
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שיש מקומות שזה יפה ומחמיא אבל יש כאלה שפחות... לדעתי לפחות כמו בידיים וכאלה:(
האמת שיש מקומות שזה יפה ומחמיא אבל יש כאלה שפחות... לדעתי לפחות כמו בידיים וכאלה:(
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו שזה פחות מחמיא ביידים:(
כאילו שזה פחות מחמיא ביידים:(
אנונימית
שואל השאלה:
ובאיזה דרך עשית? עכשיו קראתי ויש לייזר ויש גם בדרך של ניתוח...
ובאיזה דרך עשית? עכשיו קראתי ויש לייזר ויש גם בדרך של ניתוח...
אנונימית
אני בת 12 והייתה לי נקודת חן ממש מציקה
אז כשהגעתי למרפאה הדבר היחידי שהיה כואב זו זריקה בהתחלה שכאבה למקסימום 3 שניות ואז אחרי 15 דקות כבר יצאתי מהמרפאה
אז כשהגעתי למרפאה הדבר היחידי שהיה כואב זו זריקה בהתחלה שכאבה למקסימום 3 שניות ואז אחרי 15 דקות כבר יצאתי מהמרפאה