8 תשובות
לא ><
כן

בווצאפ הכיתתי
חבל שלא מפרגנים לכם
לא
כל אלה שעושים שיימינג סתם קנאים מטומטמים
כן...
באחת הפעמים ילדים מהכיתה הכניסו מישהי מבית הספר הישן שלהם וביקשו שתקלל אותי ותרד עלי.

פאקינג כיתה ט. תתבגרו.
בת כמה את? אני מניחה שכשתגדלי תביני שתמיד לאנשים יהיה מה להגיד. את תעשי מה שטוב לך. תלכי עם ראש מורם ותגידי, סבבה אף אחד לא יתאהב בנו בנתיים לי יש חבר שאנחנו מאושרים ביחד. וזה שאתם מדברים עלינו זה רק עוד יותר גורם לי לחשוב שאנחנו מעניינים ושאכפת לכם מאיתנו.
ככה את צריכה להגיד. אני אישית לא עברתי שיימינג
ברשת אבל בתור ילדה קטנה הייתי מאוד דחויה.
ואני מבטיחה לך שיהיה בסדר
לא