15 תשובות
אוהבת אותם. אני אחת מהם
בתור אחד ששר ומנגן, כותב ויוצר מוזיקה כזאת בעצמי..
שהם יעשו מה שהם רוצים מה אכפת לי
שהם אני
שכל אחד אוהב את הסגנון שלו וזה בסדר,לא נולדנו לאהוב את אותו הדבר וזה מה שיפה,השוני.
ErO
שהם מאגניבים
אנונימית
שיש להם טעם טוב במוזיקה
שהם שמים הרבה אייליינר
אנונימית
שישלחו לי שירים כי אני חושבת שאני אוהבת את זה גם
אנונימית
מוזמנת לפרטי
שהם אנשים רגילים כמו כולנו.
שהם בדיוק כמוני רק שאני לא אוהבת מטאל
שהם סגנון כמוני?
תאמת שידכואנים אבל אני סתם שופטת הייתי שמחה להכיר אותם ולדעת מי הם באמת
חחח העיקר קוראים לך ארדקור^^

אממ אני התחלתי לשמוע בזמן האחרון ואני ממש מתחברת, אז כנראה שדברים טובים חח