15 תשובות
אוהבת אותם. אני אחת מהם
בתור אחד ששר ומנגן, כותב ויוצר מוזיקה כזאת בעצמי..
שהם יעשו מה שהם רוצים מה אכפת לי
שהם אני
שכל אחד אוהב את הסגנון שלו וזה בסדר,לא נולדנו לאהוב את אותו הדבר וזה מה שיפה,השוני.
שהם מאגניבים
אנונימית
שיש להם טעם טוב במוזיקה
שהם שמים הרבה אייליינר
אנונימית
שישלחו לי שירים כי אני חושבת שאני אוהבת את זה גם
אנונימית
מוזמנת לפרטי
שהם אנשים רגילים כמו כולנו.
שהם בדיוק כמוני רק שאני לא אוהבת מטאל
שהם סגנון כמוני?
תאמת שידכואנים אבל אני סתם שופטת הייתי שמחה להכיר אותם ולדעת מי הם באמת
חחח העיקר קוראים לך ארדקור^^
אממ אני התחלתי לשמוע בזמן האחרון ואני ממש מתחברת, אז כנראה שדברים טובים חח
אממ אני התחלתי לשמוע בזמן האחרון ואני ממש מתחברת, אז כנראה שדברים טובים חח