8 תשובות
לא חושבת עליהם ... אין לי למה לא מגיעה להם המחשבה הזו
מתנשאים, אני לא אוהבת אנשים כאלה
שהם יותר טובים מאחרים?
אנונימית
זה תלוי במה הם חושבים חלק אני אחשוב שיש להם ביטחון עצמי וזה בסדר וחלקם מתנשאים שחיים בסרט כי זה לא נכון
מתנשאים
אני חושבת שאולי הם חושבים שהם יותר טובים מאחרים, אבל זה רק בגלל שיש להם ביטחון עצמי והם בטוחים בעצמם, זה לא דבר רע פשוט צריך לנסות להתמודד עם האנשים האלה ולהבין שככה הם ואין מה לעשות
תלוי.. אם אני רואה שהם באמת טובים מאוד, אז אני מאוד אוהבת אותם כי גם אני כזאת אבל אני באמת טובה בהכל
אבל מצד שני אין לי ביטחון עצמי בכלל, אבל אני ממש מוכשרת
באותו הנושא: