תשובה אחת
שואל השאלה:
אני בת וטכנית לא הפקרתי שום עמדה כי השארתי אותה עם המון חיילים בחייל האוויר זה שונה וזה היה או ללכת באוטובוס האחרון או להישאר שם כל החג עד חול מועד
אנונימית