התחברות הרשמה

יש איזה מישהו כאן..תכנסו..

שאני מנסה לחזור איתו לקשר (בגלל ההורים שלו שלא מרשים לנו לדבר)
ואני מאוד אוהבת אותו אבל הוא אמר עליי משהו מגעיל ופוגע לאחרונה בקיר תודות של מישהי ורשם עלי שאני הייתי חופרת לו על הבעיות שלי שעות על גבי שעות ביום ושנמאס לו שחופרים לו במוח ןזה ממש העליב אותי כי אני זוכרת שהוא רצה שאני אספר לו על זה.
אני יכולה לנסות ניסיון אחרון שנהיה בקשר והכל אבל אני לא יודעת כבר אם כדאי לי לנסות בגלל מה שהוא רשם עליי נראה לי הוא כבר לא ירצה.
מה אתם אומרים?
2 באוקטובר 2018, 22:07
התייעצויותדחוףחוות דעתפליז    
2 תשובות
אל תחזרי איתו לקשר הוא ממש מגעיל
ד
דאודורנט
אני במקומך לא הייתי מנסה עם הוא היה אומר ככה עם לא טוב לו אז יום טוב לו
ס
סקווידוויד והקלרניט
באותו הנושא:
אתם תכנסו לבית פרטי של מישהו שאין לו מזוזות?
בנות תכנסו בבקשה (בנים השאלה הזאת רק תגעיל אותכם למרות שאתם חכמים ואתם תכנסו)
תכנסו ותגידו מה הייתן עושות, אם מישהו היה אומר לכן שאתן שטוחות בצורה כזאת :
בנות! תכנסו תכנסו
טוב אין לי איזה קליקבייט כדי שתיכנסו, אבל תכנסו, זה ממש חשוב לי
וואי יש לי פשוט טיפ מושלם לבנות במחזור *תכנסו תכנסו*
הכרתי מישהו ממש חמוד(בבקשה תכנסו)
היה איזה בילבול ביני לבין המורה שלי בבקשה תכנסו
תכנסו תכנסו תכנסו
חברה שלי מדברת עם מישהו מסטיפס ונתנה לו את המספר שלה, תכנסו כדי לראות את ההמשך
איזה פדיחה תכנסו :(