5 תשובות
בדרך כלל זה עובד תנסי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני פוחדת...
אני לא באמת רוצה להקיא כי זה יכאב אבל בא לי להעיף את התחושה של הבחילה
אני פוחדת...
אני לא באמת רוצה להקיא כי זה יכאב אבל בא לי להעיף את התחושה של הבחילה
אנונימית
משהו שתמיד עוזר לי-בזמן שאת עם האצבע בפה תחשבי על הדברים הכי מגעילים שיש פשוט כנסי לזה, זה יצא באיזשהו שלב
אין מה לפחד מזה זה לא כואב אבל אם לא בא לך תשכבי במיטה ותנסי לשתות קצת מים
אל תקיאי, שתי תה
באותו הנושא: