7 תשובות
ואו מכיר את זה חמה הרדת את זה?
לנסות לתקן את זה, לא לשכוח
אין דרך להחזיר את הקשר בנכן?
אנונימית
שואל השאלה:
אין איך לסדר את זה..
הרסתי את זה,והפעם לתמיד.
אין איך לסדר את זה..
הרסתי את זה,והפעם לתמיד.
אנונימית
אין דרך יותר טובה לשכוח מישהו מאשר להחליף אותו בחדש...
אבל לא נראה לי שכדאי
את חייבת קודם כל למצוא דרך להחזיר את הקשר ביניכן, אבל אח זה ככ גרוע ואין דרך, תלכי לחברות אחרות
אבל אני אספק לך משהו: היה לי ריב ממש גדול עם חברה איזה 7 חודשים לא דיברנו והכל בגלל שטות קטנה, הייתי בטוחה שאני לא יעבור את זה ואמרתי להורים שלי לא להזכיר את השם שלה יותר בבית (כי היינו חברות ממש קרובות)
היום אנחנו כבר קרובות לבסטיות
עד לפני שנה היינו ברוגז, תחכי זה הסתדר
אבל לא נראה לי שכדאי
את חייבת קודם כל למצוא דרך להחזיר את הקשר ביניכן, אבל אח זה ככ גרוע ואין דרך, תלכי לחברות אחרות
אבל אני אספק לך משהו: היה לי ריב ממש גדול עם חברה איזה 7 חודשים לא דיברנו והכל בגלל שטות קטנה, הייתי בטוחה שאני לא יעבור את זה ואמרתי להורים שלי לא להזכיר את השם שלה יותר בבית (כי היינו חברות ממש קרובות)
היום אנחנו כבר קרובות לבסטיות
עד לפני שנה היינו ברוגז, תחכי זה הסתדר
אי אפשר לשכוח, להתמודד ולתת זמן לתהליך
יהיו עוד חברות טובות
יהיו עוד חברות טובות
אנונימית
כמה זמן אתן כבר לא חברות? אין דרך לדבר איתה,להשלים איתה אחרי הכל היא חשובה לך...?
אנונימית
באותו הנושא: