4 תשובות
אל תגעי בו יותר , אני מקווה שפוצצת אותו עד הסוף שלא ישאר לך צלקת .. אל תגעי בחצקונים *מניסיון אישי שלי* פשוט תני להם לעבור לבד או שתטפלי בהם (משחות,סבון פנים, טיפולי פנים)
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמה סבון פנים זה לא עוזר אני רוצה ללכת לטיפול פנים וזה פשוט היה נראה נורא מגעיל
אני שמה סבון פנים זה לא עוזר אני רוצה ללכת לטיפול פנים וזה פשוט היה נראה נורא מגעיל
אנונימית
יכול להיות שתישאר צלקת
שפוצצת אותו טוב
באותו הנושא: