10 תשובות
יורד לי מבחור שעונה אחרי 200 שנה
אנונימית
כן, די לסינון
שואל השאלה:
למה אתן חייבות להידחף זאת שיחה בין גברים תצאו תצאו מכאן בבקשה חח
אנונימי
אני משתדל לענות בהקדם האפשרי
לא ציינת שאתה פונה לבנים
אנונימית
אתם לא אוהבים שעונים לכם אחרי די הרבה זמן?מה אתם מעדיפים שהיא תענה בשנייה שאתם שולחים לא הבנתי
היא תיראה שהיא רק מחכה שתשלחו
אנונימית
שואל השאלה:
מה הבעיה?
אנונימי
לא חייבים ללכת על הקיצון. שתענה בזמן סביר בדיוק כמו שאני אענה בזמן סביר בחזרה
שואל השאלה:
שתענה באותו הרגע מה הבעיה לא הבנתי, יש כאלה בנות טיפשות חושבות שאם היא תענה לו מהר אז זה מוריד או משהו כזה בדיוק הפוך חח
אנונימי
שואל השאלה:
לא נכון
הן גם שולחות לי הודעה אחרי שאני לא עונה להן
מתוקה
אנונימי