36 תשובות
לדעתי אייפון
אייפון
אנדרואיד
אייפון
אייפון. אין שאלה בכלל
גלקסי
אנדוראיד זה יותר נוח
lg שיאומי וכל זה אני לא אוהבת ..
הם עושים מלא בעיות אבל גלקסי לא הוא פשוט מושלם
אנדוראיד זה יותר נוח
lg שיאומי וכל זה אני לא אוהבת ..
הם עושים מלא בעיות אבל גלקסי לא הוא פשוט מושלם
אנדרואיד הרבה יותר טוב וקל אבל אייפון יותר יפה ויותר איכותי במצלמה
אני יותר מתחבר לאנדרואיד
מארוול הכי טוב וזהו
לדעתי אנדרואיד
פחות מסתדרת עם אייפון
פחות מסתדרת עם אייפון
בעיקרון אייפון אבל בארץ אנדרוייד יותר שמיש
אייפון
אייפון
אייפון
אייפון
אייפון לגמרי
^^ המצלמה ממש לא יותר טובה. מצלמה של אייפון היא מצלמה הרבה יותר איכותית.
אנדרואיד נתקע המון לעומת אייפון שכמעט ובכלל לא נתקע.
ועוד הרבה דברים שאייפון פשוט לוקח את אנדרואיד.
היתרון היחידי שיש לאנדרואיד זה שהוא קל לשימוש ולכן אני משתמשת בו
אנדרואיד נתקע המון לעומת אייפון שכמעט ובכלל לא נתקע.
ועוד הרבה דברים שאייפון פשוט לוקח את אנדרואיד.
היתרון היחידי שיש לאנדרואיד זה שהוא קל לשימוש ולכן אני משתמשת בו
אנדרואיד
פעם העדפתי את אנדרואיד
היום אני הייתי לוקח את מה שיותר משתלם ויותר טוב
היום אני הייתי לוקח את מה שיותר משתלם ויותר טוב
לשני הטלפונים יש התרונות שונות משלהם. הצרכן קונה ומעדיף לפי הצורך האישי שלו. אני לגמרי בחורה של גלאקסי ולפי דעתי המערכת שלו הרבה יותר טובה ואיכותית משל האייפון.
האייפון היא מערכת מאוד סגורה, בגלל זה יש לה המון סיסמאות (שלבן אדם כמוני זה פשוט לא הכרחי, וסתם מקשה) יש לו כמות מאוד מוגבלת של אפליקציות ביחס לאנדרןאיד ולרוב הן עולות כסף. כל מיני דברים קטנים כמו האוזניות והמטען, השבריריות שלו.. שפשוט לא אוהבת.
האייפון היא מערכת מאוד סגורה, בגלל זה יש לה המון סיסמאות (שלבן אדם כמוני זה פשוט לא הכרחי, וסתם מקשה) יש לו כמות מאוד מוגבלת של אפליקציות ביחס לאנדרןאיד ולרוב הן עולות כסף. כל מיני דברים קטנים כמו האוזניות והמטען, השבריריות שלו.. שפשוט לא אוהבת.
אנדרואיד
ובקשר למי שאמר שמצלמה של אייפון פחות טובה זה ממש לא נכון המלצה באייפון הרבה יותר טובה משל אנדרואיד מוזמן לבדוק שוב^^
^אתה מוזמן לבדוק בdxomark
אנדרואיד.
אייפון = h!t$
אייפון = h!t$
אנונימי
אייפון לדעתי
לא אוהבת אנדרואיד ואת כל המערכת הפעלה הזאת
לא אוהבת אנדרואיד ואת כל המערכת הפעלה הזאת
אייפון היום זה "מותג" אז יש את זה להרבה מהצעירים
אנדוריאד קל לתפעול אז יש כאלב שקונים אותו וגם בגלל המחיר שהיא יותר נוח(נראלי)
אני ישלי אייפון חושבת שאייפון יותר טוב
אנדוריאד קל לתפעול אז יש כאלב שקונים אותו וגם בגלל המחיר שהיא יותר נוח(נראלי)
אני ישלי אייפון חושבת שאייפון יותר טוב
כל מי שאומר שלאיפון יש מצלמה יותר טובה כנראה בדקתם מול מצלמה של טלפון ישן/איזה טלפון סיני שעולה 2
לאייפון אין כלום חוץ ממצלמה בגלל זה הם מדברים רק על זה.
אנדרואיד יותר טוב מכל בחינה אחרת לדעתי.
אנדרואיד יותר טוב מכל בחינה אחרת לדעתי.
אנדרואיד
אנדרואיד!
אייפון
לדעתי אנדרואיד
אנדרואיד
אין פה מקום להשוואה אפילו וכל מי שרושם אייפון לא באמת מבין בטכנולוגיה כי אני גם פעם הייתי תמים וחשבתי שאייפון זה הכי טוב כי פעם זה היה הסמארטפון הכי פופולרי וזה כאילו "מותג" עד שטרחתי באמת לחקור על זה וגיליתי שמערכת האנדוראיד הרבה יותר טובה משל הios וזו עובדה.
אייפון זה בזבוז כסף והטלפון הכי אוברייטד בעולם לדעתי אבל בסופו של דבר כל אחד ולמה שהוא מתחבר.
אין פה מקום להשוואה אפילו וכל מי שרושם אייפון לא באמת מבין בטכנולוגיה כי אני גם פעם הייתי תמים וחשבתי שאייפון זה הכי טוב כי פעם זה היה הסמארטפון הכי פופולרי וזה כאילו "מותג" עד שטרחתי באמת לחקור על זה וגיליתי שמערכת האנדוראיד הרבה יותר טובה משל הios וזו עובדה.
אייפון זה בזבוז כסף והטלפון הכי אוברייטד בעולם לדעתי אבל בסופו של דבר כל אחד ולמה שהוא מתחבר.
אני אישית יותר נוח לי עם המערכת של אנדרואיד ולא של אייפון
אני מתחבר יותר לאייפון
שואל השאלה:
למה אנשים הופכים לשאלה של דעות לקרב חיים ומוות זה לא מי שאוהב את מה שאתה לא אוהב צריך להרוג
למה אנשים הופכים לשאלה של דעות לקרב חיים ומוות זה לא מי שאוהב את מה שאתה לא אוהב צריך להרוג
באותו הנושא: