3 תשובות
אין מה לעשות
תלך בלי האופניים ותקח אותם מחר
אין לך איך לשחרר אותם אם אתה לא יודע של מי האופניים האחרים
תלך בלי האופניים ותקח אותם מחר
אין לך איך לשחרר אותם אם אתה לא יודע של מי האופניים האחרים
גם אני לא מרגישה טוב חח נראה לי מסתובב איזה וירוס
אנונימית
תגיד במזכירות אולי יגידו בכריזה או משהו
באותו הנושא: