התחברות
הרשמה
בנים אתם רכושניים לחברה שלכם?
איך זה בא לידי ביטוי? איך אתם מראים לה את זה?
5 באוקטובר 2018, 00:32
לבנים
תשובה אחת
קודם כל שתיהיה כזאת ואז אחזור אלייך
אנונימי
באותו הנושא:
בנים אין לכם בעיה שחברה שלכם תסתכל בפלאפון שלכם?
בנים מה הגובה שלכם ואיזה גובה תרצו שיהיה לחברה שלכם?
בנות אתן רכושניות לגבי החברה הכי טובה שלכן?
מי שמכיר אנימות עם בנים רכושניים ושוביניסטים
בנים- מפריע לכם שחברה שלכם תהיה קנאית או שזה דווקא חמוד שהיא רכושנית ובאמת אוהבת?
בנים הייתם נותנים לחברה שלכם להיות בקשר עם ידידים (בנים) שלה?
בנים, אם חבר שלכם היה אומר לכם שנהיה לחברה שלכם גוף יפה ותחת מה הייתם אומרים?
זה מוזר שאני אוהבת בנים ממש רכושניים?
אני קנאית רצח ואני רכושנית, בנים זה מעלה/מוריד לכם/מפריע?
בנים מה הייתם עושים עם חבר שלכם היה מתחיל עם חברה שלכם מול העינים שלכם?
בנים באיזה גובה בערך הייתם רוצים שחברה שלכם תהיה ומה הגובה שלכם?