6 תשובות
הייתי מתחת לבית שלי כמו כל החתולים בשכונה שלי כי יש פה איזה שכנה שכל יום מאכילה את כל החתולים שקיימים
ברחוב שיש בו מרכז קניות עם הרבה מסעדות ואז יתנו לי את השאריות..
ברחוב של עשירים רצח כדי לאכול את השאריות מהאוכל גורמה שהם קונים או מכינים
איפע שכל החברה
השחורים
לעשות לאנשים מזל רע
בארגנטינה
כי אני רוצה לחיות שם וזה יהיה לי חינם