36 תשובות
לא כולם פה ילדים.
וגזענות יש בכל מקום, בעיקר בקרב מבוגרים.
מי שגורם לילדים להיות גזענים אלה המבוגרים.
שואל השאלה:
זה מה שאני אומרת החינוך גרוע
בכל זאת זה גורם לי לשנוא אותם
בגלל מה שהם גורמים לי להרגיש ..
אנונימית
איזה דעות?
שואל השאלה:
מדהים זהו שרוב אנשים כאלה...
ורוובם מכחישים מתפיפים ברגע האמת רואים את התוצאות
דיי להכחיש המדינה ה הזאת גזענית
אנונימית
אני מסכימה איתך אבל תלוי באיזה נושא..וכן יש אנשים חשוכים שלא יודעים לקבל משהו שהם לא רגילים אליו או שנראה להם מוזר ולא רגיל.
אבל בכללי היום יש הרבה שמודעים למצב לא חושבת שהרוב גזענים אבל כן יש הרבה
שואל השאלה:
מודעות עלאק
מכחישים פשוט זה לא מודעות זה התפיפות וצביעות
אנשים שלא מודעים ומתכחשים לא יכולים לשנות כלום..
אנונימית
יופי של הכללות אז לא הבנתי את מושלמת וכולם גזענים?
שואל השאלה:
כן...
מדינה גזענית אנשים גזענים
אני לא מושלמת אבל מנסה להשתדל
אנונימית
אנשים גזענים זה גם אנשים שמכלילים וזה מה שאת עושה כרגע אז את קצת סותרת את עצמך
שואל השאלה:
חחח מה שתגידי צבועה מתפיפית...
אני מזהה אנשים כמוך מרחוק או שהם חיים בכחששה או שהם טובים מדי ורואים רק את "הטוב"שזה קצת הרוב הוא השולט והקובע
אנונימית
את מדברת אלי או אל עצמך?
שואל השאלה:
אל אנשים כמוך
שאין לי כוח אליהם
אז אני מדברת אליהם ככה כי ככה מגיע להם
למה לי לכבד אנשים שלא מכבדים אותי?
חייה בסרט שאדבר יפה אלייה שהיא מתכחשת למציאות
אנונימית
וואי תקשיבי שאת מצחיקה אני נראת לך מתיפיפת? אם כבר חמודה אז את זאת שלא מכבדת, ממש לא בקשתי שתדברי אלי יפה את פשוט מתלוננת על דברים שאת עושה בעצמך ואת ממש מתכחשת למציאות
אז תתעוררי העולם לא כזה נוראי כמו שאת חושבת את עושה את זה לעצמך
שואל השאלה:
הארץ הזאת נוראית למי שמודע יותר מדי...
אבל הבעיה היא שמי שמכחיש לא נותן גם מקום לשינוי
העולם נורא כי אנשים כמוך בצד מסתכלים ומתעלמים
לא בגלל מי שעושה רע.
ואני אתלונןן כמה שבאלי מפריע לך לכי תמותי? יותר טוב
עוד מישהו מיותר מת לא נורא
אנונימית
פשש פשוט דוגמה ומופת לאחל למישהו מוות זה נראה לך משהו יותר טוב?
ברור שיש דברים רעים בעולם אבל זה לא הופך את כל העולם לחרא יש טוב ויש רע תאמיני לי שאני מאוד מודעת לצערי את מודעת רק לרע
שואל השאלה:
המדינה הזאת צבועה
אני שונאת אנשים צבועים קשה לי לקבל אנשים צבועים
ואני יודעת שאסבול מזה כי לא הייתי צבועה כמהם והשגת משהו טוב דרכם אבל זאת אני זאת האמת
..
לתרחק מאנשים צבועים זה עוד יותר עושה לי טוב מאשר להיות שותפה
אנונימית
יש מלא צבועים בעולם אבל זה לא הופך את כל העולם לרע
ולא אמרתי להתעלם אבל גם לא להכליל ולסתור את עצמך. ובמיוחד לא להפיל את זה על אנשים שמנסים לעזור לך
שואל השאלה:
תנסחי את זה
ככה-
העולם רע פשוט,העולם מתעלם מזה
ומתרכז רק בעצמו,באינטרסים שלו.
ככה הדעת שלו מוסחת ופחות סובל
אנונימית
אנשים יותר מנסים לעורר מודעות ואפילו מגזימים
תראי חדשות את יודעת איך מנסים להוציא אנשים חרא?
ראית את כל העולם שאת יודעת מה קורה? בטלוויזיה מראים לך רק את החרא אז השטיפת מוח באה משם מודעת את לא
שואל השאלה:
אני לא רואה בחדשות
לצערי אני רואה את זה במציאות
איך האדם חושב על עצמו קודם
לא משנה אם זה אומר לפגוע באחר..
אנונימית
לצערי את רואה רק את הרע (בגללך או בגלל הסביבה שלך) אבל זה לא כל העולם
שואל השאלה:
למה את משקרת
רוב העולם ככה...
מילא היית אומרת לי תמשיכי הלאה לא יעזור לך בכלום לתעסק בעולם מכנס לדיכאון
לשקר זה צביעות

אני שונאת שקרים
אנונימית
*הבנתי את שונאת אותי לא ממש אכפת לי אני לא מדברת איתך על זה*

כל מה שאני אומרת לך זה בשבילך לא משעמם לי ואני לא סתם מבזבזת אצ הזמן בשבילך.
למה לי לשקר לך? יש הרבה רוע בעולם אבל זה לא אומר שזה הדבר היחיד שיש כמה שתסתכלי יותר על הרע זה מה שיהיה לך כמו שאת רואה את שונאת כל דבר בלי שום סיבה וזה רק בגללך
תתעוררי ותביני שיש הרבה טוב בעולם ולא רק רע
שואל השאלה:
אני חושבת רע בגלל מה שראיתי
וקיבלתי
לא בגללי.. לא אשמתי שאנשים נתנו לי השקפה כזאת
בגלל כל מה שעשו לי..
זה לגיטימי
זה לא יפה שאת אומרת שזה בגללי חושבת ככה את לא יודעת עליי כלום...
אנונימית
לגיטימי זה כן אבל את נכנסת לזה יותר מדי שקטלת כל דבר טוב שהיה יכול להיות לך ופשוט לא האמנת שטוב קיים לא אמרתי שרצית אבל זאת הדרך חשיבה שלך, אני אומרת לך את זה רק כדי שתנסי להסתכל גם על הטוב ולא רק על החרא כי בדרך הזאת את יכולה לפגוע באנשים בלי שאת שמה לב
שואל השאלה:
נכון אני מרחיקה אנשים מתוך פחד שיפגעו בי שוב...
זה מתוך התגוננות
עשו עלי חרם כמה פעמיים בחיים
גם החברות הכי טובות שלי
כי הן עדיפו את עצמן קודם...
את יודעת שאנשים יעדיפו את עצמם קודם מאשר אחרים גם אם זה אומר לפגוע בהם
ואת יודעת את זה...
אנונימית
אני יודעת שזה התגוננות פגשתי מלא אנשים כמוך.
אני לא נגדך אבל מעצבן אותי שאת "יוצאת עלי" כי אני מנסה לעזור לך ואת עושה בול את מה שאת אומרת שהוא לא בסדר.

ואמרתי לך יש הרבה חרא בעולם ויש הרבה קשיים וכישלונות אבל זה מה שבונה אותך רוצה להיות חזקה? תשתמשי בדברים הרעים כדי לחזק אותך ולא להוריד ממך
שואל השאלה:
יצאתי עלייך
כי זלזלת אמרת "את טובה והעולם רע".

תקפת תקפתי
גם אם התכוונת מלתחילה לעזור...
ואני לא באת ושאלתי בקטע מתנשא...
אנונימית
מתי אמרתי שאני טובה והעולם רע? ומתי זלזלתי?
שואל השאלה:
לא לעצמך לי אמרת
שאת אומרת למישהו ככה זה נותן רושם מזלזל סורי אבל זילזול או דיבור לא מכבד לא בא בחשבון לא משנה אם באים לעזור..
אנונימית
כי את אומרת שכולם חרא ואת לא
והסכמת איתי דרך אגב
שואל השאלה:
אמרתי שזה הרושם שקיבלתי מעולם
ולגיטימי שאחשוב ככה זה מה שקבלתי בחיים רק חרא
וזה גם מה שאני רואה
את רוצה להגיד לי שרוב שאנשים קודם חושבים על אחרים?
מה שעשו לי רק החליש אותי וגם שינה לי את השקפה לצפות שזה לא יקרה זה דיבלי
את לא יכולה לצפות מבן אדם פצוע לחלים ושיפסיק כאלו לא קרה כלום
חוץ מקטע החברתי אני רק קיבלתי חרא...
עד שחליש אותי ונתתי לעצמי "לנוח"...
אנונימית
זה בסדר לחשוב על עצמך קודם זה לא משהו רע אבל כמובן שלא במטרה לפגוע במישהו אחר



"חחח מה שתגידי צבועה מתיפיפת"
מי מזלזל במי? ובאמת שהריב הזה מיותר וזה לא המטרה שלי.
שואל השאלה:
זהו שלאנשים לא אכפת לפגוע באנשים אם זה אומר לעזור לעצמם
זה מה שאני שונאת בטבע האנושי

אני אמרתי אחרי שאמרת לי את מושלמת והעולם לא ...
גם לדעתי לא המטרה
מן הסתם אבל מנסה להסביר לך פשוט לא באה לריב
אנונימית
לרוב אכפת אבל יש אנשים שלא שמים לב וזה קורה אני בטוחה שגם לך זה קרה ואת פשוט לא מודעת (וזה בסדר זה קורה)
את. ככ. צ ו ד ק ת.
פשוט מדויק