18 תשובות
התפדחתי לספר לאמא שלי לול :)
בלחץ ובהלה
הייתי בהלם כזה, אבל זה עבר מהר.
הייתי מבואבת כי היה אמ6ר להיות לי שחייה בבית ספר מחר.
נבהלתי אבל אחכ אימא הסבירה לי ונרגעתי
שמחתי.
אשכרה רציתי שיהיה לי
אשכרה רציתי שיהיה לי
סיפרתי לאימא שלי ליד אחי הגדול ואז התחלתי לבכות מהלחץ חחח
לא הבנתי מה זה, שאלתי את אמא שלי והיא אמרה לי
לא הגבתי , ישר התקשרתי לחברה שלי להגיד לה את זה וזהו בערך
לא הבנתי מה הקשר כמו יהודיה (?)
ובכל מקרה, לא הגבתי ממש כאלו זה היה רגיל כזה אמרתי לאמא הסבירה לי מה עושים וזהו.
ובכל מקרה, לא הגבתי ממש כאלו זה היה רגיל כזה אמרתי לאמא הסבירה לי מה עושים וזהו.
אנונימית
כמו המשתמשת יהודייה היא התכוונה, גם אני לא הבנתי בהתחלה
אה חחח
אנונימית
הו אוקי.בסדר.אמאא איפה הפדים?
שמחתי!! חיכיתי לזה רצח אלוהים יודע למה אני מתחרטת חח
אבל בכיתי מהיסטריה קצת ואולי גם מאושר חח
אבל בכיתי מהיסטריה קצת ואולי גם מאושר חח
רגיל, כאילו הייתי עם זה סבבה ושמתי פד.
ישר צרחתי לאמא שלי ולא הבנתי מה קורה אז פשוט התחלתי לבכות
בכיתי כי הייתי פאקינג רק בת 11
ובחול בלי הורים רק עם קייטנה
ובחול בלי הורים רק עם קייטנה
הייתי מבולבלת,לא יצא לי ממש על ההתחלה דם אדום זה היה חום ולא הבנתי מה זה,ידעתי מה זה מחזור כי כבר למדתי בבית ספר אבל לא ידעתי שזה חום,ואז אמרתי לאמא שלי לבוא לשירותים והיא אמרה לי שזה מחזור והיא הביאה לי פדים וזהו
באותו הנושא: