3 תשובות
זה נגמר.. היה לי בדיוק אותו דבר.
אבל עדיף לך קודם לנסות לקבוע איתו לשיחה ולדבר על זה, אולי אצלך תוכלי לתקן מה שאני לא הצלחתי...
אתם זוג?
יכול להיות שעובר עליו משהו שלא קשור אלייך. יכול להיות שקשה לו עם נושא אישי כלשהו, ובגלל זה הוא ככה.
אל תסיקי מסקנות סתם לפי זה.
תזמי איתו שיחה, תגידי לו מה שאת מרגישה, שהוא קר אלייך, שהוא כבר לא אוהב אותך כמו פעם, ותראי איך הוא מגיב.
הוא ייתן לך את התשובה הכי נכונה ואמיתית לכל זה ורק ככה תדעי מה באמת קורה..
אל תכניסי את עצמך לעצב ולכל מיני סרטים למה הוא ככה. פשוט תשאלי אותו, ורק אחרי זה תחשבי מה לעשות...
בהצלחה(:
חחח אצלי היה בדיוק אותו דבר והיא בהתחלה שיקרה ואמרה שאוהבת אותי ובשיחה השניה פשוט דיברה מגעיל אליי ונפרדה ממני בווצאפ בסוף
אנונימי