אני רוצה שיהיה לי יופי אמריקאי כזה מטופח יפה שהכל מתוקתק והשיער תמיד מסודר והכל וכאילו אני לפעמים מזכירה אותןשאני מאופרת
עוד מעט מתחילה צבא ובאלי להשאיר רושם של מישהי מתוקתקת, אם אני אשים כל בוקר איפור אבל לא ברמה מבחילה אפילו בלי מייקאפ פשוט פודרה סומק אודם בולט יפה וצללית עדינה עדינה זה יכול לשפר לדעתכם? או שזה רק גורע?