6 תשובות
להיפרד, חבל על הזמן שלך.
שואל השאלה:
מה לומר
מה לומר
אנונימית
להיפרד
שואל השאלה:
השאלה צה אני אגיד לו כאילו למה אני רוצה להיפרד ?
השאלה צה אני אגיד לו כאילו למה אני רוצה להיפרד ?
אנונימית
הייתי שולחת לו סלפי מהמשתמש המזוייף
וכן תיפרדי ממנו הוא לא שווה אותך
הייתי רושמת לו אחר כך "עכשיו אין לך חברה"
וכן תיפרדי ממנו הוא לא שווה אותך
הייתי רושמת לו אחר כך "עכשיו אין לך חברה"
תזרמי, אחרי כמה זמן תשאלי אותו רוצה להיות חבר שלי? אחר כך בטח יגיד כן. הוא יבגוד בך עם הפרופיל המזויף שלך ואז תיפרדי ממנו.
באותו הנושא: