7 תשובות
אל תתני להם חח
תאמרי שאת לא נוגעת בו וזה הטלפון שלך ואין להם שום זכות לקחת אותו. ואם הם ישעו אותך זה על אחריותם אליהם יבואן בטענות למה את לא בבית ספר
תעשי הצגות, רגשי, קצת צעקות וואלה ככה העולם עובד
תאמרי שאת לא נוגעת בו וזה הטלפון שלך ואין להם שום זכות לקחת אותו. ואם הם ישעו אותך זה על אחריותם אליהם יבואן בטענות למה את לא בבית ספר
תעשי הצגות, רגשי, קצת צעקות וואלה ככה העולם עובד
שואל השאלה:
אני כן בבית ספר אבל אני רוצה לעבור לבית ספר אחר
אני כן בבית ספר אבל אני רוצה לעבור לבית ספר אחר
תבריחי טלפון
אנונימית
תספרי לה את הסיבה שאת רוצה לעבור
תגידי לה שלא טוב לך בבית ספר הזה ואם אפשר שתעברי אז את תשמחי מאוד
תדברי איתה דוגרי
תדברי איתה דוגרי
תסבירי לאמא שלך תסיבה
תדברי עם אמא שלך תגידי לה שקשה לך ולא טוב לך(:
באותו הנושא: