7 תשובות
תלכי להיות עם כולם, אל תתבאסי. מכירה את התחושה הזאת אבל באמת תנסי להנות.
בגלל הקראש ?
עזבי קראש
יש עוד דגים בים
יש עוד דגים בים
אנונימי
להנסות להעשות סיבוב סביב הרחוב כדי להירגע ולחזור אם את ממש לא מרגישה שאת יכולה להחזור למועדון מבחינה נפשית לכי הביתה
שמעי ,אם הייתי במצב שלך בוכה בשירותים הייתי הולכת הביתה נרגעת , לראות את מה שמכאיב לא יעזור .
שואל השאלה:
לא יודעת... לא נראה לי בגלל הקראש ואני לא במחזור אני פשוט מרגישה חרא
לא יודעת... לא נראה לי בגלל הקראש ואני לא במחזור אני פשוט מרגישה חרא
אנונימית
קראש זה שיט בסוף תביני שלשים מטרה על מישהו זה דבר שפוגע בך לא בטוח הוא יאהב אותך
תאהבי רק מי שאוהב אותך
בלי קשר אני חושב שתשטפי פנים תשתי מים ותנשמות עמוק נשימות ארוכות ואיטיות עד שתרגישי טוב יחסית ואז תחליטי אם את הולכת או נשארת
תאהבי רק מי שאוהב אותך
בלי קשר אני חושב שתשטפי פנים תשתי מים ותנשמות עמוק נשימות ארוכות ואיטיות עד שתרגישי טוב יחסית ואז תחליטי אם את הולכת או נשארת