5 תשובות
לוותר. זה הפרש של 5 שנים, אתם נמצאים במקומות שונים, גם בחיים וגם מבחינה אזורית.
שואל השאלה:
הוא לא מנסה להזרים הוא חושב שאני בת 17 והוא אוהב אותי בגלל האופי שלי הוא אומר שאני חמודה ומצחיקה והוא אפילו קנה לי משהו למרות שאני לא רציתי והוא עשיר ופשוט אין לי כסף להחזיר לו או לקנות משהו אבל אני מרגישה נורא הוא ממש אכפתי אבל אפילו לזה יש גבול והוא אמר לי "יש ממש קצת דברים שיכולים להפריד אותי ממך" ואני מפחדת רצח אני יודעת שאני אבכה על זה הרבה אם אני אספר לו... והתגובה הראשונה - מה זה משנה אם הוא מלונדון ואני מישראל?
הוא לא מנסה להזרים הוא חושב שאני בת 17 והוא אוהב אותי בגלל האופי שלי הוא אומר שאני חמודה ומצחיקה והוא אפילו קנה לי משהו למרות שאני לא רציתי והוא עשיר ופשוט אין לי כסף להחזיר לו או לקנות משהו אבל אני מרגישה נורא הוא ממש אכפתי אבל אפילו לזה יש גבול והוא אמר לי "יש ממש קצת דברים שיכולים להפריד אותי ממך" ואני מפחדת רצח אני יודעת שאני אבכה על זה הרבה אם אני אספר לו... והתגובה הראשונה - מה זה משנה אם הוא מלונדון ואני מישראל?
אנונימית
האמת שלספר זה כמובן הדבר הנכון, בכל זאת הוא היה מגלה מתישהו.. אבל מצד שני את צריכה את הקשר הזה בכלל? תחשבי שאתם נמצאים באזורים שונים לגמרי, ותחשבי על ההבדל גיל בהגיון - אתם בשלבים שונים לגמרי בחיים, לדוגמא אם תמשיכו את הקשר, יש לך עוד (יחסית) הרבה שנים ללמוד בתיכון+צבא..
זה נשמע לך לא טוב בטח אבל פשוט החיים ישתנו עוד מלא פעמים וחבל שאולי יהיה ליידך בן אדם שלא תתביישי לומר לו את הגיל שלך ותפספסי ,מאשר ככה דרך הטלפון. חח מקווה שהצלחתי להסביר:) בכל מקרה אם בא לך לדבר בפרטי אז בכיף ושיהיה לך מלא בהצלחה.
זה נשמע לך לא טוב בטח אבל פשוט החיים ישתנו עוד מלא פעמים וחבל שאולי יהיה ליידך בן אדם שלא תתביישי לומר לו את הגיל שלך ותפספסי ,מאשר ככה דרך הטלפון. חח מקווה שהצלחתי להסביר:) בכל מקרה אם בא לך לדבר בפרטי אז בכיף ושיהיה לך מלא בהצלחה.
ספרי לו את האמת אם הוא יקבל אותה הרווחת אם לא תוכלי מפה ללמוד להבא לא לשקר משתי הכיוונים את מרוויחה וגם מפסידה.
שואל השאלה:
ההפרש לא משנה לי הוא לא כזה נוראי כשאהיה בת 20 ואסיים צבא ואתחיל לטייל וללמוד כשהוא גם מטייל.. אבל אני לא יודעת אני רוצה לבכות אני מרגישה רע שאני משקרת לו
ההפרש לא משנה לי הוא לא כזה נוראי כשאהיה בת 20 ואסיים צבא ואתחיל לטייל וללמוד כשהוא גם מטייל.. אבל אני לא יודעת אני רוצה לבכות אני מרגישה רע שאני משקרת לו
אנונימית
באותו הנושא: