2 תשובות
את לא נדחפת, לשתי הבנות האלו יש מזל שאת בחברתן :)
אל תנסי יותר מדי, תהיי את. את לא באמת יודעת שאת "נדחפת", ואת לא יודעת מה באמת חושבים עלייך, הכל בראש שלך. תבואי עם בטחון ותראי שהכל מסתדר לך.
אל תנסי יותר מדי, תהיי את. את לא באמת יודעת שאת "נדחפת", ואת לא יודעת מה באמת חושבים עלייך, הכל בראש שלך. תבואי עם בטחון ותראי שהכל מסתדר לך.
איך את מרגישה?
אנונימית
באותו הנושא: