7 תשובות
שמש
לא ממש אוהבת משקפי שמש סתם ככה זה מוזר
לא ממש אוהבת משקפי שמש סתם ככה זה מוזר
אני לא שמה משקפי שמש כי אני לא אוהבת אבל חברה שלי כמעט תמיד עם משקפי שמש גם כשאין שמש אז..
גם וגם
בעיקר בגלל השמש
בשביל היופי
טוב אני... זה כן מגניב אבל אני אוהב את איך שאני נראה בלי באותה מידה
בגלל השמש אם אני כבר יוצאת אליה
באותו הנושא: