14 תשובות
שונאת- כבד אוהבת-כל השאר
הכי אובבת פיצה הכי שונאת דגים
אני מצטערת אבל אני שונאת המבורגר ואני אוהבת פסטה
עלי גפן אוהבתת
כבד עוף שונאת.
אוהבת- סביה (מאכל תימני)
שונאת- קישואים בלעכס
אוהבת-רביולי
שונאת-המבורגר
הכי אוהבת- קובה או קוסקוס או פסטה בולונז או עלי גפן או המבורגר או צ'יפס בטטה או נודלס
הכי שונאת- סלק מוחמץ וכבד
הכי אוהבת סושי ומוקפץ אמלה .
ןהכי שונאת- אם זה גם כולל משהו שלא טעמתי אז בייקון ושרימפס זה נראה פשוט דוחה
אם זה משהו שטעמתי אז כבד
שונאת - אבודקו (בעע להקיא!)
אוהבת - בגט עם שניצל סלט קצוץ סלט כרוב לבן חמוצים וטחינה :)
אוהבת הכל חוץ מפיצה שוקולד ובובספוג
אוהב- פיצה
שונא- אבוקדו
אני הכי אוהבת מרק עדשים/סושי
ושונאת- כל דבר שקשור בחצילים
שונאת -חומוס,טחינה,פלאפל,אבוקדו
אוהבת -המבורגר ופיצה ושווארמה ומה לא חחח
אוהבת - גלידה למרות שלא ממש יצא לי לאכול לאחרונה
שונאת - עוגת טורט בכללי דברים עם ספוג זה פשוט דוחה