3 תשובות
כנראה שזה פשוט מביך אותו.. גם לי לפעמים קשה להסתכל לאנשים בעיניים, לפחות יותר מדי זמן כי זה מאוד מביך אותי
שואל השאלה:
הוא אבל עם כולם מדבר רגיל ומסתכל לעיניים ורק לח הוא לא
אנונימית
חסר ביטחון לדעתי