7 תשובות
חח גיימבויוז, יפתי...
wham - careless whisper
הכי נוסטלגיה שיש:)
אנונימי
http://www.youtube.com/watch?v=4fndedfawcg
הכי נוסטלגי שיש:)
מי אוהב אותך יותר ממני, צליל מכוון, ואיך שלא, תנו לגדול בשקט ויש לי עוד חח אבל אני לא ירשום (:
הנה:
שואל השאלה:
אחח הנוסטלגיות זוכרים את פרהפהפהפהפה?xd