9 תשובות
תגידי לה אמא מה את אומרת על כאלה ששמים גשר את חושבת שכדאי לי לשים? כי אני חושבת שכן ותפתחי את זה אין לך ממה להתבייש זו אמא שלך
אני כאן בשבילך:)
למה את מתביישת? אין לך ממה
זה רק גשר והכל בסדר חח
פשוט תזכירי לה ותשאלי אם היא קבעה לך תור
שואל השאלה:
.
אנונימית
חחח אני מבינה אותך אני התביישתי לומר לאמא שלי שאני רוצה לעשות הליקס אפילו חחח
שואל השאלה:
אבל אני מתביישת אפילו כאילו להתחיל לדבר על זה..
אנונימית
זה רק יועיל לך אין לך מה להפסיד
זה לא שתחדשי לה(בלי להעליב) במידה והיא מודעת לזה שאת צריכה....היא אפילו תשמח שיזמת את זה בעצמך
שואל השאלה:
אוקי תודה❤
אשמח לעוד הצעות בקשר למה לעשות
אנונימית